فرآیندها - جغرافیا

 
امور آموزشی - مدیریت امور آموزشی دانشگاه
 
خدمات الکترونیکی - مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه
 
  • روال ثبت نام ورودی جدید
  •  
  • روال تجهیز کارگاه‌های گروه جغرافیا
  •  
  • روال تدوین برنامه ترم گروه جغرافیا
  •  
  • روال خدمت‌ رسانی به دانشجو
  •  
  • روال بازدید از گروه جغرافیا
  •  
     
    بروزرسانی: 28-6-1402
    فرآیند سنوات ارفاقی

    معرفی:

    درخواست سنوات ارفاقی وظیفه عمومی

    طبق ایین نامه  وظیفه عمومی :

    1.دانشجویان کارشناسی از ترم 11 به بعد نیاز به مجوز افزایش سنوات وظیفه عمومی  از طریق کمیسیون موارد و پلیس +10 دارند. 

    2.دانشجویان کارشناسی ارشد از ترم6 به بعد نیاز به مجوز افزایش سنوات وظیفه عمومی از طریق کمیسیون موارد و پلیس +10 دارند.

    3.دانشجویان دکتری از ترم 11 به بعد نیاز به مجوز افزایش سنوات وظیفه عمومی از طریق کمیسیون موارد و پلیس +10 دارند.

    چنانچه در مهلت مقرر موفق به اتمام واحدهای درسی نشوند مجدد نیاز به افزایش سنوات وظیفه عمومی دارند.

    گردش کار:

    درخواست افزایش سنوات تحصیلی پس از تکمیل و ارسال توسط دانشجو به ترتیب مراحل زیر را طی می‌کند:

    1. مدیر امور آموزش ( دانشجویان کارشناسی ) ومدیر تحصیلات تکمیلی ( دانشجویان مقطع ارشد و دکتری)
    2.  ارجاع به کمیسیون موارد خاص دانشگاه 
    3. اعلام نتیجه حکم کمیسیون موارد خاص به دانشجو
    4. اعلام حکم به واحد وظیفه عمومی جهت دریافت فرم معرفی به پلیس +10
    5. مراجعه دانشجو به دفاتر پلیس +۱۰ و دریافت معرفی نامه سنوات ارفاقی
    6. ارائه پاسخ نامه سنوات ارفاقی از دفاتر پلیس +۱۰ به واحد وظیفه عمومی
    7. فعال کردن سایت سامانه آموزشی دانشجو براساس فرم دریافتی از پلیس+10 (دانشجویان کارشناسی : واحد حین تحصیل) و (دانشجویان ارشد و دکتری : واحد تحصیلات تکمیلی)

    پرسش های متداول:

    1.برای درخواست حتما باید حضوری مراجعه شود ؟ از طریق سامانه erp.znu.ac.ir  امکان ثبت درخواست وجود دارد.

     

    کارشناس مربوطه: -


    ارتباط با جغرافیا

    به منظور ارائه خدمات بهتر، هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را با ما در میان بگذارید