بازدید:27098 بروزرسانی: 02-03-1402
علمی-پژوهشی ISC (سامانه نشریات علمی جهان اسلام) | 9.
بهاره هاشم پور, فریبا مبینی The Effect of Interactive Jigsaw Method on Iranian EFL Learners Reading Skill and Anxiety تاثیر روش جورچینی متقابل بر درک مطلب و نگرانی یادگیرندگان زبان انگلیسی(فراگیران سطح متوسط) international journal of research in english education Issue 7:4(2022) (2022-12-25) PP. 73-88
|
علمی-پژوهشی WOS-Emerging sources Citation Indexes | 8.
بهاره هاشم پور, فریبا مبینی Exploring the Learner Attitude toward the Jigsaw Game-based Reading Method in a Communicative Learning Context بررسی نقطه نظرات یادگیرندگان زبان انگلیسی در مورد روش خواندن مبتنی بر بازی جورچینی در محیط یادگیری ارتباطی Clinical Cancer Investigation Journal Issue Volume: 11 Issue: 1S (2022-12-01) PP. 1-7
|
علمی-پژوهشی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 7.
فرزاد علیجانیان, فریبا مبینی, پریسا قاسمی منجیلی The Correlation between Iranian EFL Learners’ Intercultural Sensitivity, Vocabulary Knowledge, and English Language Proficiency همبستگی بین حساسیت بین فرهنگی یادگیرندگان ایرانی زبان انگلیسی با دانش لغات و میزان تسلط آنها به زبان انگلیسی Issues in Language Teaching شماره Vol. 8, No. 2 (1398/10/09) صفحات 109-135
|
علمی-پژوهشی Scopus | 6.
رضا توکلی, سید حسام الدین آل یاسین, فریبا مبینی The Effect of Structured Academic Controversy on English Proficiency Level within Communicative Language Teaching Context مطالعه ای در مورد اثرات مباحثه ی آموزشی دارای ساختار بر روی دانش زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی سطح متوسط زبان انگلیسی در محیطی که تدریس زبان به صورت ارتباطی ارائه می گردد Journal of Language Teaching and Research Issue 2 (2017-03-08) PP. 349-354
|
علمی-پژوهشی None ISI | 5.
سحر ریاحی, فریبا مبینی, سید حسام الدین آل یاسین The Relationship between Willingness to Communicate and Critical Thinking رابطه بین تفکر انتقادی و تمایل برقراری ارتباط international journal of language learning and applied linguistics world Issue (14)1 (2016-12-31) PP. 29-39
|
علمی-پژوهشی None ISI | 4.
خدیجه آقاجانلو, فریبا مبینی, رباب خسروی سقزچی The Effect of Teachers’ Written Corrective Feedback (WCF) Types on Intermediate EFL Learners’ Writing Performance تاثیر انواع بازخورد اصلاحی مکتوب معلّم بر عملکرد نگارشی زبان آموزان سطح متوسط Advances in Language and Literary Studies Issue 3 (2016-06-15) PP. 28-37
|
علمی-پژوهشی Scopus | 3.
سپیده خورشیدی, فریبا مبینی, مهدی نصیری Iranian English Teaching Applicants' Request and Apology Speech Acts: Special Focus on Language Proficiency زبانواره های درخواست و معذرت در بین زبان آموزان ایرانی: با تمرکزی بر سطح زبان Journal of Language Teaching and Research Issue 3 (2016-05-05) PP. 534-541
|
علمی-پژوهشی Scopus | 2.
علی هاشمی, فریبا مبینی, کریمخانلویی گیتی The Impact of Content-based Pre-reading Activities on Iranian High school EFL Learners' Reading Comprehension تاثیر فعالیت محتوایی بر مهارت خواندن دانش اموزان دبیرستانی Journal of Language Teaching and Research Issue 1 (2016-01-01) PP. 137-145
|
علمی-پژوهشی None ISI | 1.
فریبا مبینی, م.ح تحریریان Farsi-speaking Learners' Differential Command of Definite Types: A Cross-linguistic Study - The Linguistics Journal Issue 2 (2007-11-09) PP. 113-130
|
Presentations in Seminars & Conferences | |
ملی معتبر |
4. علیرضا گرانمایه, فریبا مبینی کاربردهای متن کاوی در حوزه تعمیرات و نگهداری صنعتی A Review of Text Mining Procedures in Industrial Maintenance == دانشگاه تربیت مدرس, تهران, 2023-10-26 - 2023-10-27 |
بینالمللی |
3. فریبا مبینی, مریم ایزدی پناه نشانه های فراگفتمان در چکیده های فارسی و انگلیسی پایان نامه های دوره ارشد آموزش زبان انگلیسی Code Glossing in English and Farsi Abstracts of TEFL M.A. Theses International Conference on Discourse Studies across Disciplines دانشگاه شیخ بهایی, اصفهان, 2022-10-23 - 2022-10-27 |
ملی معتبر |
2. مژگان علیمحمدی, ایوب جدیری پینه, فریبا مبینی تحلیل مقابله ای ژورنال های زبانشناسی از دیدگاه زبانشناسی سیستیمی Contrastive analysis of Linguistic Journals: A view From SFL کنفرانس سالانه پژوهش های نوین در آموزش زبان انگلیسی دانشگاه امام خمینی قزوین, قزوین, 1395/11/21 - 1395/11/21 |
ملی معتبر |
1. فریبا مبینی بررسی نقش استعاره در خود ارزیابی معلمین زبان انگلیسی Self-Assessment of language teachers through metaphorixal expressions Internation society for leadership in pedagogies and learning inc دانشگاه تهران, تهران, 1392/06/20 - 1392/06/22 |